Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 10 februari 2024

Voor het goede doel

Vanmiddag hier vertrokken voor een langere toer... 
en een kleine 3 uur later kwam hij terug thuis:
Thomas met 30 km in de benen!

Op zondag 7 april loopt Thomas de marathon in Parijs
met een 'Dossard Solidaire pour la Fondation des Maladies Rares'.
Mocht je nog een goed doel zoeken voor 2024,
dan is Thomas alvast blij met iedere gift.
Meer info vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten