Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 14 april 2024

Gueberschwihr

Tweede wegkoers van het seizoen:
in het zeer warme Gueberschwihr,
waar Kobe rustig achteraan aansloot,
en hij zijn koers graag traag wilde starten,
al moest hij toch meteen "gas geven",
om in het peloton te kunnen blijven,
wat hij ook mooi deed,
onder het waakzame oog van deze vaders
van onze fietsclub,
die hun coureurs goed in de gaten hielden,
en van de nodige 'ravitaillement' voorzagen,
al is het beslist een hele kunst om 
die drinkbussen goed aan te reiken!
Tot plots ons Belgische vlaggetje 
niet meer in het peloton zat,
en zoonlief een kwartier vóór het einde
zelfs de aankomst niet haalde,
wegens 'la chiasse'  / 'de schijterij',
maar na twee (lange) bezoeken aan de WC,
kon onze junior gelukkig toch
zonder buikkrampen weer huiswaarts keren.

'Shit happens,' concludeerde Kobe nuchter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten