Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 27 april 2024

Zweedse fika

Vanochtend afspraak in Kessel-Lo,
bij Ricki in de Lindensestraat,
een zeer fijn koffiehuis,
met leuke Scandinavische toets,
waar het gezellig bijbabbelen werd
met de vriendin uit Winksele-Delle,
en waar de reclamebanner buiten
me ook meteen aansprak.

Een echte aanrader, deze 'Zweedse koffiepauze' in Kessel-Lo (in Mulhouse bestaat het alvast niet!) en ik zou al voor minder willen dat teleportatie naar België af en toe mogelijk is... Maar dit weekend in en rond mijn 'thuisstad' neem ik er dus graag de tijd voor: voor al die pauzemomenten om even echt bij te praten en te voelen dat iedere afstand snel weer verdwijnt. 'Druk in Leuven,' zong Noordkaap 30 jaar geleden reeds, en mijn oude vriendschappen redden het gelukkig ook nog steeds zonder teleportatie. X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten