Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 7 april 2024

Marathon de Paris

Klaar voor de marathon in Parijs:
Thomas met studievriendin Gaëlle,
en onze wittekop zie je gemakkelijk staan :-)
Ter plaatse werden ze aangemoedigd
door de vrienden Marius, Ludivine en Jean,
en thuis zagen we onze oudste zoon
op mijn laptop finishen (in 4u58).
Met z'n medaille voor de Arc de Triomphe,
en het eerste biertje sinds lange tijd
zal zeker goed gesmaakt hebben!

Opgelucht en trots dat Thomas de finish haalde,
met dank aan onze osteopaat die hem dinsdag nog veel tips gaf.
De pijnlijke achillespees werd gelukkig ook geen spelbreker.
Echt knap gedaan, Thomas! Dikke proficiat!!!

Veel dank ook aan iedereen die Thomas heeft gesponsord:
hij zamelde 1282€ in voor de Fondation Maladies Rares.

X

11 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat Thomas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat! Guy en Saskia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karen Vander Elst8 april 2024 om 09:40

    Top! Wat een prestatie! Groetjes vanuit Nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat Thomas!!! 💪

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WELL DONE!! Dikke proficiat !! 👏🎩 José & Torry. Groetjes uit Kortenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat 🥳 Wat een prachtige prestatie 🍾

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gedaan Thomas ! En als ouders mogen jullie super fier zijn hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, en plus pour soutenir une bonne action. Bravo Junga!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sportieve en toffe familie 👍 Luc en Eliane

    BeantwoordenVerwijderen