Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 25 augustus 2024

Vlieg in, vlieg uit

Naar Leefdaal voor de 3x50-party
van Nancy, Griet en Leen,
die de avond goed startten met een vlotte speech,
voor al hun aanwezige gasten in GC Vlieg-In.

Met de wagen naar België voor een warm halve eeuw-feestje. Vlieg in en vlieg uit... 'Cause I got a feeling (woo-hoo), that tonight 's gonna be a good night,' en de Black Eyed Peas kregen helemaal gelijk! X

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Yep, het was superleuk ook om jou nog eens terug te zien, naamgenootje!

      Verwijderen
  2. An, wat kan jij toch altijd zo mooi schrijven met aangepast fotomateriaal !
    Jij was onze enige internationale gaste. Echt super leuk dat je daarvoor speciaal uit Frankrijk kwam afgezakt.
    Ik wil je nog eens expliciet bedanken voor je aanwezigheid en je mooie bijdrage en cadeautjes uit de Elzas.
    Ik heb alvast enorm genoten en ben blij dat je het ook een leuke avond vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nog eens heel hard bedankt voor al dat fotomateriaal ! Heel leuk dat je foto's van de hele zaal hebt getrokken en van de foodtrucks, want dat is helemaal aan mij voorbij gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Griet, graag gedaan! Hopelijk kan je nu nog wat nagenieten van het zeer geslaagde verjaardagsfeest! Ben wel benieuwd of je tot 11 september gaat kunnen wachten om mijn laatste enveloppe open te doen ;-)

      Verwijderen