Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 16 februari 2014

European GEMS-CUP


Voetbal. Het is mijn sport niet en zal het ook nooit worden. Maar ondertussen heb ik twee zonen die hevige sjotters zijn - Thomas bedachtzame middenvelder en Kobe explosieve keeper -  dus dan moet je toch enige interesse tonen. En vorig weekend was ik zelfs behoorlijk onder de indruk van de deelnemerslijst aan de European GEMS-CUP in Basel waar Thomas naartoe ging.

Enkele jeugdploegen die deelnamen: FC Bayern München, Manchester United FC, Juventus Turijn, Borussia Dortmund, FC Barcelona A/B, Bayer 04 Leverkusen, Olympique Lyonnais... Namen die zelfs mij, de complete leek, bekend in de oren klinken!

En daartussen dus FC Pfastatt. Omdat onze club hier ook regelmatig grote toernooien organiseert... Je kan dan als kleine ploeg maar het geluk hebben om tussen al die grote namen te mogen staan!

De match tegen FC Barcelona A werd trouwens maar nipt verloren met 1-0. En als kapitein van de ploeg kreeg Thomas het grote, stoffen embleem van de tegenstander mee naar huis.

Er kwam er dus weer eentje blinkend van trots thuis :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten