Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 3 februari 2014

To ski or not to ski?


Dat was toch de vraag die onze vrienden uit België de laatste weken bezighield. Na de kerstvakantie werden de skiliften in de Vogezen immers gesloten wegens te warm winterweer...

Maar net op tijd viel er verse sneeuw!! En dus stonden de twee broertjes uit Vossem hier het voorbije weekend voor het eerst op de latten.

En sneeuw genoeg! Het hield zelfs niet op met sneeuwen :-)

Niet dat 'het jonge geweld' daar veel hinder van ondervond...

Tot de allerlaatste minuut stond Kobe op de piste, zijn bâtons met doorweekte handschoenen goed vasthoudend. De andere kids waren ondertussen enthousiast aan een iglo begonnen, in drijfnatte skibroeken en met een bergenhoge motivatie.

'Teveel sneeuw' staat niet in een kinderwoordenboek.

2 opmerkingen:

  1. Op de school van dochterlief staat op het raam van de derde kleuterklas in grote witte letters geschilderd: WIJ WILLEN SNEEUW! Ik kan me daar echt bij aansluiten, op dat vlak heb ik nog goed voeling met het kind in mij ;-) Nog geen vlokje gezien dit jaar. Maar... overmorgen in Rusland zal ik mijn portie sneeuw en kou wel krijgen. Het wordt er max. -10 overdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog eens bedankt voor het leuke weekend! Tina, Bram & kids

    BeantwoordenVerwijderen