Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 5 december 2021

Lichtpuntje


In de adventsperiode worden de dagen alleen maar korter en kouder... En voorlopig zijn die hier dit jaar vooral erg grijs en nat, wat zeker niet bevorderlijk is voor het humeur! 

Deze week wel al een mooi lichtpuntje in onze brievenbus: het eerste kerstkaartje!! Van de vroegere kampleidster van ons trio in Interlaken, mét een persoonlijke brief erbij, want ze had mijn Franse boek gelezen... Mooie, handgeschreven woorden die een rilling over mijn rug deden lopen! En de gure regenwind buiten? Die heb ik die dag dus niet meer echt gevoeld.

2 opmerkingen:

  1. Een eerste kerstkaartje krijgen met meteen een bijzondere inhoud, dat compenseert ongetwijfeld voor meer dan 1 grijze dag. Hier werden de afgelopen dagen ook al extra kaarsen en lichtjes aangestoken in de hoop het grauwe, gure buitenweer niet te erg op het gemoed te laten werken. Een gezellige lichtjestijd gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen