Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 21 december 2021

Kortste dag

Voor de kortste dag van het jaar...
reden we "naar boven",
naar skigebied Le  Markstein op 1183m,
waar we genoten van dit prachtige vergezicht!
En voor het eerst sinds corona in 2020
hier alle wintersport deed stilvallen,
stonden Britt en Kobe terug op de latten,
duidelijk erg opgetogen dat dit 
weer/nog(?) even kon...
De lekkerste chocolademelk (met rum)
vonden hun ouders intussen in deze chalet :-)
En met het allerlaatste licht om 17u,
genoten we écht tot de laatste minuut 
van deze kortste dag in de Vogezen. 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig en romantisch, waw! en lekker die chocomelk en stralende gezichtjes, meer moet dat niet zijn om er warmte in uw binnenste van te krijgen; hier ziet het er anders uit, wij zien groen van jaloezie en zonder sneeuw en morgen Heiligen Abend noch zo een schoon en gezellig feest! 🍗🥨🥐

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie maakten er duidelijk een winterzonnewende om te koesteren van! Op de latten sta ik niet, maar zo'n prachtige sneeuwuitzichten en chocolademelk met rum,... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen