Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 31 december 2021

Wensen

"Zie de wereld
als een lopend buffet
en schep op
wat energie geeft."

Beste bloglezer,
Ik wens je graag
fijne tafelmomenten,
een goede gezondheid,
veel (zonne)warmte
en veel nieuwe doelen
voor 2022!

X

2 opmerkingen:

  1. Di wensen is heel veel van het goede, dat mag wel nu,, dat kunnen we gebruiken, opletten dat de kleedjes niet te klein worden, met dat opscheppen!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst en foto, An. Is die foto in jullie tuin gemaakt? Ziet er prachtig uit.
    Voor jullie de allerbeste wensen voor 2022!
    Liefs, Elian

    BeantwoordenVerwijderen