Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 3 december 2023

Championnat d'Alsace

Na een moeizame start vanachter in het midden,
waar het dus niet meteen goed vooruit ging,
reed Kobe zijn toeren langs de sluis in Niffer,
waar je 's zomers ook mooi kan wandelen,
maar waar het nu vooral ijskoud was,
en waar je als supporter best je warmste jas aantrok.
Terwijl de koers onverminderd verder ging,  
en Kobe langzaam opschoof in de rij,
bleef Thomas alles rustig gadeslaan,
tot 'onze kleine' dan toch als eerste junior finishte,
en ook hun vader weer opgelucht kon ademhalen.
Een welverdiende podiumplaats
op deze Championnat d'Alsace!

6 opmerkingen:

  1. Proficiat aan mijn favoriete veldrijder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Kobe ! Top gedaan ! Geniet van de zege en gebruik ze als springplank naar de volgende !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bravo Kobe!! Félicitations !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Félicitations Kobe, je suis fier de ton résultat. J’aurai encore plus de mal à te suivre maintenant! 😉

    BeantwoordenVerwijderen