Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 29 december 2023

Van Loenhout naar 2024 !

Vanmiddag aan de start in Loenhout,
waar de koers meteen nat begon,
en een roze paraplu in de materiaalpost
nog voor enige kleur zorgde,
reed Kobe een echte "moddercross",
waar hij vanuit positie 69 mooi als 50ste finishte.
Even uitrusten dus op het familiefeest nadien,
waar we elkaar al een (vroeg) gelukkig nieuwjaar wensten.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's weeral, en wat een grote bende zeg.
    Wij wensen jullie via deze weg ook het allerbeste voor 2024 en voor nu fijne ski-ervaringen !!!

    BeantwoordenVerwijderen