Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 25 december 2023

Kerstmis

Zoals steeds startte kerstavond
met een paar mooie, hartverwarmende speeches
en zelfs voor de cadeaus diende er gelezen te worden.
Erg leuk dit jaar was bovendien
de quiz van neefje Jan,
die ikzelf alvast zeer boeiend vond ;-)
Afsluiten deden we terug met het dobbelsteenspel.

Op kerstdag kreeg Jans petekind een nieuwe pull,
keurde oompie ook al zijn cadeautjes goed,
en kreeg de allerjongste pinguïns voor haar grote bed!
Schitterend blijft de versiering boven de kindertafel,
al hoopte Britt vooral op rust aan de grote-mensen-tafel,
maar ze kwamen haar dus toch steeds halen
om samen verstoppertje/tikkertje te spelen :-)

1 opmerking:

  1. Super leuk om de foto's te zien en zo te zien hebben jullie er weer een leuk kerstfeest van gemaakt daar in Erps !

    BeantwoordenVerwijderen