Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 28 december 2023

Diegem Cross

"Een unieke avondcross met kunstlicht
in het dorpscentrum van Diegem,"
waarvoor Kobe dit jaar voor het eerst geselecteerd werd,
en waar zijn fans dus ook graag present tekenden,
vanaf de naamafroeping van alle junioren, 
tot het wachten voor de eigenlijke start,
van ons aller "favoriete veldrijder" met rugnummer 90,
die achteraan stond maar wel goed vertrok,
tot het na een aantal rondes best zwaar werd
- hier vlak voor de trappen -
al kon hij ook rekenen op zijn neefjes uit Buggenhout,
die hem voor het eerst kwamen aanmoedigen.
Uiteindelijk eindigde Kobe 70ste,
vooral "gewoon tevreden"
dat hij had mogen deelnemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten