Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 19 december 2012

Mercredi de neige

Kobe deze morgen aan tafel: helemaal klaar voor zijn allereerste "mercredi de neige" met de Ski Club uit Pfastatt. Om 8u stapte hij zeer enthousiast de bus op! Zelfs zonder grote broer die vandaag niet mee kan. (Had het er natuurlijk moeilijker mee dan Kobe zelf.) Ben benieuwd naar al zijn verhalen bij thuiskomst om 18u. Dit wordt een lange woensdag voor mama ;-)
Het skiliftje op de foto staat hier bij buren in hun voortuin als kerstdecoratie!

Posted by Picasa

1 opmerking: