Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 10 december 2012

Nieuwe skibril

Het voorbije weekend kreeg onze jongste zoon zijn eerste skibril en we hebben het geweten. Hij heeft er continu mee rondgelopen! In onze tuin in de sneeuw was dat nog niet zo'n gek gezicht... Maar binnen aan tafel?! En dan mag je dus niet beginnen lachen, want dan wordt hij boos omdat je hem "uitlacht". Een geweldige leeftijd, niet?
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Geweldige foto's! Ik moet er spontaan van glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's die ik hier zeker aan dochterlief laat zien en waar ik ook van geniet. Vorige week zei onze M. dat ze jullie Kobe miste :) Ze vroeg zich af wanneer ze hem nog eens zou zien ? Dankzij deze foto's al heel binnenkort een beetje ! Schone bril en schone bril ! En ja de ideale schone zoon ;) natuurlijk !( je weet wel wie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bedoelde schone bril en schone kleertjes ... Spijtig dat ik hier niet kan Tippexen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Hier was de situatie vanochtend eigenlijk precies omgekeerd: dochterlief lachte mij uit mijn muts en zei dat ze zo niet met mij meeging... Maar ik hield mijn lekker warme muts aan en ze ging toch met me mee en kreeg zelfs nog graag een kus aan de schoolpoort van die in haar ogen niet hip-ogende mama :-)

    BeantwoordenVerwijderen