Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 11 december 2012

Overgave

Ik vind het fantastisch als mensen vol overgave ergens voor gaan! Die gedrevenheid vind ik altijd schitterend om zien... Dat ondervond ik zondagavond weer tijdens het gospelconcert in de kerk van Orschwihr, een typisch dorpje op de route des vins. Geen idee of het koor technisch juist zong. (Ik ben absoluut niet muzikaal.) Het was ook zeker geen koor van beroepszangers. Maar deze mensen zongen dus alsof hun leven ervan afhing. Met de bijhorende heupbewegingen! Echt zalig om zien!!!
Mijn eigen "overgave" bestaat deze dagen vooral uit vele laatste(!!!) bezoeken aan orthodontist en tandarts... We zetten hier dus de eindspurt in naar een perfect gebit! Om mijn wekelijkse afspraken ondertussen wat aangenamer te maken, visualiseer ik in de tandartsstoel nu vaak de witte Vogezen. Daarnet nog, met het gospelkoor op blote voeten midden in de sneeuw op de top van de Grand Ballon. En zingen dat ze deden ;-)   
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten