Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 9 januari 2014

Sneeuw voor de zon


En voor we het goed en wel beseffen, is ook het nieuwe jaar 2014 reeds een week oud...

Zitten we weer in het vertrouwde school- en werkritme en lijken alle goede voornemens als sneeuw voor de zon gesmolten te zijn... Letterlijk zelfs, want de Vogezen kleuren niet langer wit. Ook hier is het veel te warm voor de tijd van het jaar!

Maar in de kerstvakantie hebben we toch hard genoten van wat ijs- en sneeuwpret!!

Oudejaarsavond vierden we ook weer met de vertrouwde vrienden en een eerste zelfgeschreven nieuwjaarsbrief van mijn kleine stoere petekind. Apetrots en in zijn mooiste kleren stond hij voor me. Aarzelende woorden uit een kleine kindermond, gevolgd door een warm applaus van onze grotemensenhanden...

Beter kan je het nieuwe jaar niet starten!

En dat we ondertussen in onze oude gewoontes zijn hervallen, ach ja. Het nieuwe jaar dien je toch geleidelijk aan waar te maken, of niet? En daarvoor hebben we gelukkig nog de volgende 356 dagen... Al dan niet met 'sneeuw voor de zon' :-)

Een heel mooi en gezond 2014 gewenst!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten