Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 16 januari 2014

Zo leeg mogelijk


'Toch jammer, hé mama...'
'Wat, Britt?'
'Dat er geen wedstrijd bestaat in het-zo-goed-mogelijk-leeg-maken-van-de-Nutellapot...'
 
Ik zou haar inderdaad inschrijven :-)
 
Het groene spateltje werd trouwens speciaal voor haar gekocht!

4 opmerkingen:

  1. Bijna nog beter, voor na het schrapen (of ervoor als je wat meer nutella-aroma wil): een beetje warme melk (of als mama het eens wil proberen: met hete koffie gaat het ook) deksel erop en even schudden (best boven de gootsteen, want echt lekvrij is het niet) en dan opdrinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende suggestie, Ine! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een toeval!
    hier gebeurt het uitschrapen ook met een fijne pottenlikker tot op het bot, ook speciaal daarvoor gekocht...
    maar met Kwatta en door de 18 en 20 jarige....
    en nagelikt door de hond als die de pot in de glasemmer vindt in de garage...
    gr,
    isa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig! De Kwatta Pure Choco breng ik voor mezelf mee uit België. (Want pure chocopasta's vind je hier dus bijna niet.) Maar ik maak er niet zo veel werk van om die potten volledig uit te schrapen... En jouw potten moeten wel helemaal proper zijn, Isa, als ook de hond zich ermee bezighoudt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen