Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 7 juni 2016

Bijna te laat...


Bijna te laat voor de even groot foto met dochterlief,
want ook zij groeit - net als haar grote broer -
de laatste tijd ongelooflijk hard!
 
En ik wil er nog niet echt aan denken,
maar binnen drie jaar zal ook Kobe mijn lengte bereiken...
 
...en word ik officieel de kleinste in ons gezin!!
 
Maar hey, ik zal wel altijd de oudste blijven ;-)
En dus ook de wijste, hmhm.

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij speel je een beetje vals, want ik denk dat dochterlief al een piepklein beter groter is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik wilde nog even aan haar staart trekken, maar dat zou niet veel geholpen hebben, denk ik ;-)

      Verwijderen
  2. niet mee inzitten-ik ben hier ook al de kleinste...sinds enkele jaren...
    of nee...de hond...maar die is nu de oudste..als je zijn leeftijd x 7 telt!
    groetjes van de kleine uit Kortrijk x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, onze Principal is zes jaar, en ook de kleinste, maar ik weet niet met hoeveel je de leeftijd van een konijn moet vermenigvuldigen??

      Verwijderen