Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 25 juni 2016

Gala de Danse


El Tango de Roxanne. Dochterlief heeft haar zomervakantie meteen stijlvol ingezet!

Maar verder ontbreekt nu ieder vast ritme in onze dagen: we rijden hier rond voor verjaardagsfeestjes en logeerpartijtjes, een laatste koers die nog gereden moet worden, een afspraak over de middag bij de kinesist... De schoolboeken moeten ook tijdig ingeleverd worden en de voetballicenties voor volgend seizoen geregeld...

En terwijl onze twee pubers een gat in de dag slapen, geniet Kobe van zijn privé-taxi naar school :-)

'Wie moet waar wanneer zijn?' Het blijft nog even de vraag van de dag... Tot we er binnenkort even helemaal "uit" zijn...

We tellen verder af!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten