Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 30 juni 2016

Laatste schooldag!


'Het is wel een dag OP school, maar toch geen echte schooldag meer,' filosofeerde Kobe vanochtend in de auto naast me. Vandaag mocht zijn boekentas thuisblijven... Er komen echte chevaliers op bezoek en onze jongste zoon kijkt hard uit naar het boogschieten straks op de speelplaats!

De oudste zoon zit intussen wel nog een beetje op de schoolbanken: in Vichy, waar hij deze week op Duits taalkamp is, samen met zijn beste vriend én zijn communiekruisje dat geluk moet brengen voor onze Rode Duivels op het EK. (Je moet nu eenmaal je prioriteiten stellen in het leven.) 'Les coachs sont très cool et la nourriture est plutôt correcte,' schrijft een jonge deelnemer nuchter op de website van het kamp. Ik scroll glimlachend verder door de dagelijkse foto's.

Maar straks, ja straks, dan begint het hier echt: die twee volle zomermaanden waarin je toch even anders leeft, waarin je rust en warmte opzoekt, thuis of elders...

We zijn er nu echt bijna!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten