Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 3 november 2017

Californië


Venice Beach, Disneyland, Hollywood, Universal Studios, Mission San Juan Capistrano, Balboa Beach, Laguna Beach & UCLA: plaatsnamen waar je ook zonder foto's gemakkelijk bij kan wegdromen! 
 
En Britt zag het dus allemaal in het écht. Ze logeerde bij een Mexicaans gastgezin 'waar de televisie altijd luid stond', pufte in Hollywood en Universal Studios bij 41°C,  genoot hard van het shoppen in de mall en de outlets (véél te weinig tijd, mama!), vond de ambiance tussen de 24 leerlingen uit Mulhouse zalig en zal het weidse uitzicht van stranden en palmbomen nooit vergeten.
 
'Aanpassen,' vat ze de reis samen. 'Het was aanpassen aan alles: het weer, het eten, het uur, de taal, de mensen en hun gewoontes...'
 
En maandag dus terug naar school! Dat wordt ook weer aanpassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten