Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 18 november 2017

Van cross tot brevet

Opwarming voor de cross inter-districts,
bij vriestemperatuur afgelopen woensdag

Kobe eindigde mooi tiende
en is door naar de volgende ronde,
naar de cross départemental over twee weken
(op de foto hoef je hem niet te zoeken,
hij startte achteraan!)

Thomas mocht intussen nog eens naar zijn oude college,
om zijn Diplôme National du Brevet op te halen...

en over drie jaar steekt hij in dat gele mapje
dus hopelijk ook zijn Diplôme National du Baccalauréat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten