Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 1 november 2017

Zonder


Bieten uitdoen met zijn overgrootvader in Leefdaal! Kobe vond het geweldig en opa genoot ook zichtbaar. Bezig blijven, doet deugd. Dat Mie nu ontbreekt, doet daarom niet minder pijn. Maar je voelt wel nieuwe warmte die je nodig hebt. Want alles 'de eerste keer zonder', weegt zwaarder dan een karretje bieten.
 
Straks ga ik naar het kerkhof, met een zevende roos voor Ster. Dat ze blijft ontbreken, went op een gekke manier. Ver weg, is ze echter nooit. Het is toekomst die je toch meedraagt. In september startte het eerste leerjaar in Mulhouse zonder haar. Want ja, in gedachten groeit ze dus mee op. 'Zonder' kent hier geen andere weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten