Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 10 juli 2018

Buiten de tijd


Op de maan gaat de tijd trager, dat leerde ik gisteren in het filmpje The secrets of gravity. 'Fijne momenten op aarde duren sowieso korter dan alle andere momenten,' sprak ook de goochelaar tijdens de acrobatenshow en hij vergeleek het met een kort stukje touw dat hij vervolgens toch langer kreeg.
 
Tijd kunnen manipuleren. En dan vooral vakantietijd waarin niets moet en alles kan... In Europapark haalde ons trio er alvast het maximum uit samen met hun grote neef en nicht, en met klasgenootje Julia die goed naast Kobe paste in alle attracties. Want geen betere manier om de zomervakantie te starten dan met een paar stevige loopings, toch?!
 
En de volwassenen? Ja, die zagen weer veel knappe shows en leefden zeker ook even buiten de tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten