Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 17 februari 2023

Aarschot

Een lezing binnen het thema "vivre à l'étranger",
voor een klas laatstejaars Moderne Talen
in het Sint-Jozefscollege te Aarschot,
en hun zieke leerkracht Frans
volgde alles graag mee via Teams.
Wel zeer leuk om dan Saskia in de klas te hebben,
die ik dus al langer ken en die er ook voor zorgde 
dat ik voor het eerst mijn verhaal mocht brengen
voor een klasgroep jonge mensen!  

6 opmerkingen:

  1. Ze lijken toch allemaal zeer geïnteresseerd naar jou te luisteren hé ? Leuk dat je ook eens voor een jong publiek je verhaal mocht vertellen... en zo dicht in de buurt zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Julie hannelore Sofie Imanii28 februari 2023 om 15:44

    Eerst en vooral een dikke dankjewel om te komen spreken voor ons we vonden dit heel leerrijk en interessant!! Ook leuk om te weten dat er eigenlijk toch wel veel kleine verschillen zijn zoals het rijbewijs en het puntensysteem op de baan. Veel groetjes vanuit Aarschot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cléo, Lou, Birthe en Merel28 februari 2023 om 15:45

    Heel erg bedankt om ons wat meer te vertellen over je avontuur. We hebben veel respect voor je gekregen dat je deze stap met je gezin hebt genomen en vonden het heel interessant. Merci pour les chocolats ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maarten, Simon, Lore en Nina28 februari 2023 om 15:47

    Dag An
    Wij vonden jou een zeer aangename en schattige vrouw. Het was zeer fijn om je in te klas te hebben. Iedereen was het er over unaniem over eens dat je het goed zou doen als leerkracht. Iedereen kon zich ook goed inleven in jouw verhaal en je kon het ook zeer goed vertellen. Het chocolaatje was ook heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ruth, Thizen, Noa & Lotte28 februari 2023 om 15:48

    Coucou, c'est nous! We vonden allemaal dat je heel vlot kon vertellen en vonden het allemaal heel interessant! Het chocolaatje heeft gesmaakt. We hopen dat jij en je gezin nog een fijne tijd gaan hebben daar in Frankrijk! Salutations d'Aarschot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We vonden het ook super leuk dat u hier was. We vonden de foto’s heel handig om het verhaal te volgen en het ons in te kunnen beelden. Wij hebben niet direct iedeeën om naar het buitenland te verhuizen, maar misschien komt dat zoals jou nog wel met de jaren. Merci pour votre visite!!

    BeantwoordenVerwijderen