Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 18 september 2023

Heen en weer

Neefje Jan verblijft nu voor een semester in Venetië,
maar tante Bie en nonkel Bernard hielden hier
vrijdagavond graag weer even halt.
Zaterdag startte Kobe zijn cyclo-cross seizoen
met een wedstrijd vlakbij in Wittenheim,
en met zand dat nu ook in onze badkamer ligt.
Een vertrouwd parcours,
maar de inspanning blijft even groot.
Nieuw vakantieverkeer dan met oma en peter,
die zich door onze poolboy terug in Spanje waanden.
Fijn weekend zeker ook met de twee studenten thuis,
die vlug nog naar de Grand Ballon wilden,
alvorens dochterlief weer naar Bordeaux vloog,
en dat vingertje pas rond Kerstmis weer thuiskomt.

Een druk 'heen en weer weekend',
met bovendien veel turbulentie op Britts terugvlucht
alsook een stevig warmteonweer hier vannacht.

Fijne dagen die om een krachtige afsluiter vragen??

Laat die 'été indien' dan ook maar komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten