Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 20 september 2023

Veertiende Zwatschgawayafascht

Deze week zijn Febe en Lukas bij ons op vakantie,
tonen we hen graag enkele 'Must see-attracties',
en vanmiddag was het absoluut in Pfastatt te doen,
waar het jaarlijkse pruimenfeest plaatsvond.
Het is mijn terugkerend nostalgisch topmoment,
naar hoe het voor ons hier begon in 2010,
toen ons huurhuis nog "gewoon groen" was,
al is het straatbeeld zeker hetzelfde gebleven ;-)
Dit jaar heb ik wel een extra pruimentaart gekocht,
voor al die jonge energie hier nu thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten