Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 8 september 2023

Jonge mannen

Op de terugweg uit België stopte Thomas
bij zijn vroegere schoolkameraad Gaël,
die woont nu met zijn vriendin in het
'Maison forestière de Hombourg-Haut',
waar hij werkt als bosbeheerder.
Maar altijd blijf ik in Gaël en Thomas
die 'blonde jongens van toen' zien,
die elkaar op de speelplaats leerden kennen
en die meteen beste vrienden werden,
nog vóór ze bij elkaar in de klas zaten.

'Koester je lange vriendschappen,
waar je ook woont en wat je ook doet,'
dat wil ik hen heel graag meegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten