Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 26 januari 2024

Caramel

In december 2017 kwam Caramel erbij:
een schattig lichtbruin dwergkonijntje 
dat we eerst een tijdje binnen hielden,
maar dat we vlug naar buiten verhuisden,
waar het al zijn energie veel beter kwijt kon,
en waar het ook veel aandacht kreeg
van alle (jonge) zomerbezoek in onze tuin...

Dat Caramel zijn voederbakje onaangeroerd liet,
gebeurde hier af en toe nog wel eens,
maar deze keer was er toch meer aan de hand,
want nu is hij stilletjes voorgoed vertrokken
en is het wennen aan de lege plek in onze tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten