Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 25 januari 2024

Zwarte boekje

Het zit erop! De laatste réunion d'informations en de laatste rencontres parents-professeurs in het middelbaar zijn een feit! Sinds ook Kobe zijn eerste jaar in het college startte, noteerde ik alle schoolzaken over ons trio in dit zwarte notitieboekje: veel info dus over de brevet, de réforme au lycée en de baccalauréat, maar ook info over een schoolreis naar de VS (Britt), een skireis naar Châtel (Kobe), een schoolreis naar Sevilla (Thomas - al werd die reis helaas wel geannuleerd wegens corona) en een laatste reis naar Engeland (Kobe).

Als intermezzo ook de nummerplaat van een vader die aan het rode licht in Zillisheim ons fietsenrek in de vernieling reed.

Schooljaren die voorbij gevlogen zijn, een notitieboekje dat nu bijna vol is. Heimwee voel ik niet, wel veel dankbaarheid voor het mooie middelbare schoolparcours van TBK.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten