Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 3 september 2010

En de eerste verjaardag!

Lang zal ze leven: dochterlief werd vandaag 7 jaar! Ze kreeg telefoon van familie, ze skypte met Romy & zus Febe en... er was een mooi kaartje van Nina bij de post! Echt tof voor haar, dat contact met vroegere klasgenootjes uit Kortenberg. Dankjewel. Ondertussen zat het ook op school erg mee: deze namiddag ging haar klas naar de boerderij en nog wel à pied! (Ik zat al uit te kijken naar de bus die hen ging brengen en halen!!!) En het weekend belooft, net zoals de laatste dagen, zonnig en warm te worden. Dus we gaan er hier nog even van genieten... Aan jullie allen ook een mooi weekend gewenst!

3 opmerkingen:

  1. Hallo de familie,
    Wij (en opa en mie) hebben juist met veel plezier de laatse berichtjes uit Frankrijk gelezen! Het deed ons veel plezier om te horen dat alles goed gaat met jullie. Hopelijk vinden jullie snel allemaal jullie draai en horen we nog iets van jullie!


    Berichtje voor Thomas: N. Jos kijkt elk weekend op TF1 (weekend sportif)naar de voetbalbeelden om Thomas te zien shotten... Jammer genoeg hebben we hem nog niet op beeld gezien.

    Berichtje voor Britt: Hoe was je eerste franse verjaardag? Heb je al een paar vriendinnetjes op school?

    Berichtje voor Kobe: Heb je al iets lekker gekookt op school?

    Groetjes vanuit Vrebos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bonjour cousine et Jean :-) ,

    ook Berlaar heeft met veel plezier jullie blogspot gevonden en gelezen ...

    we hadden nog de intentie om voor ons verlof een familie bbq te organiseren en jullie nog eens extra uit te wuiven ... drukte van onze job en verlof in z-frankrijk 2de helft augustus heeft roet in het eten gegooid ...

    toen ik tijd terug van nonkel Jan vernam dat jullie "andere oorden" gingen opzoeken was ik ff verbaasd nu jullie huis net helemaal klaar was , maar tegelijk besefte ik ook dat dit hét moment is om zo'n stap te zetten ... velen denken eraan maar weinigen zetten hem ook ... chapeau ... wij wensen jullie en de kids een geweldige integratie in het lokale leven toe ... alleen al de gedachte 's morgens te kunnen opstaan met une flute of baguette, belegd met boter en honing of 's avonds een goed glas wijn op een zonnig terras maakt mij jaloers :-)

    het gaat jullie goed !!! én hopelijk tot weldra ...

    Cousin Joel , Suzanne, Robin en Martijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo familie Lelong :-)

    de tante LieZen zijn dan wel niet mee met het skype gebeuren maar de blogspot wordt toch wel nauwlettend gevolgd :-) we hopen dat we ook af en toe wat foto's te zien krijgen
    natuurlijk hopen we dat alles daar goed gaat!!

    heel veel groetjes van de Liesjes

    BeantwoordenVerwijderen