Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 19 september 2012

Hilarisch!

Voor mij en mijn Franse vriendin geen tai chi meer dit schooljaar, maar wel zumba! Kwestie van het eens over een totaal andere boeg te gooien tijdens ons wekelijkse uurtje sport samen. En de eerste les was alvast hilarisch! Om te beginnen: de super-enthousiaste lesgeefster in haar geweldige outfit. Ze droeg een strak, roze topje en een transparante, witte jogging met daaronder een zwarte string. En geloof me: hoe klein dat zwarte lapje stof ook was, je kon er echt niet naast kijken. De enige man in ons gezelschap bleef dus goed gefocust, en wij eigenlijk allemaal. Maar dan... het moment waarop ze de muziek opzette en het eerste liedje uit de boxen schalde: "kleine wasjes, grote wasjes... laat maar lekker draaaaaaaaien..." En hoe iedereen onmiddellijk zeer ernstig de instructies van de lesgeefster begon te volgen, terwijl niemand dus ook maar één woord van die absurde tekst begreep... Hilarisch!!! Echt, om dit als enige Vlaming in een turnzaaltje in Pfastatt mee te maken... Ik ben nog nooit zo vrolijk thuisgekomen van het sporten!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik zit hier luidop te grinniken. Da's nu toch echt niet het soort muziek - om van de tekst nog te zwijgen - dat ge verwacht bij Zumba?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit hier ook gezellig te lachen ! Bekijk het zeker als een gunstig voorteken!
    Groetjes, CM uit W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad hilarisch en buiten alle verwachtingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet ge daarvoor zumba gaan volgen in het buitenland?? Hier draaien ze dat liedje ook ergens op een lollig buurtfeest in het lokale scoutslokaal hoor!

    BeantwoordenVerwijderen