Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 15 juli 2013

In de warme buitenlucht...



In de grote tuin achter de molen van Lutterbach
leerden onze kids vorige week echte cabanes maken...

En met onze Vlaamse vrienden en hun drie jongens
trokken we in het weekend naar de Vogezen...

Veel jong geweld in het groen :-)

Maar we brachten ook heel wat uren
samen rond onze tuintafel door...

Zonder dat er veel echt hoefde...

In de warme buitenlucht die tot 's avonds laat
veel goeds beloofde!

 Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten