Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 18 juli 2013

Op kamp!



Op weg naar de kampplaats in Interlaken stopten we gisteren
aan de Thunersee voor een frisse duik in het heldere water.

Daarna was het uitkijken naar Schloss Unspunnen
waar ons trio de komende dagen verblijft...

En wat een prachtige locatie om op kamp te gaan!!
Mooie slaapkamers voorzien van alle comfort,
een ruime eetzaal en een gezellig salon,
een groot nieuw bijgebouw met extra speelruimte,
leuke speeltuigen in de tuin...

En dat alles met een schitterend zicht
op de witte bergtoppen van de Jungfrau (4158m).

Ze zijn dus op kamp vertrokken...
Voor het eerst alledrie tesamen!

Een grote stap.

Ook voor hun moeder.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten