Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 27 november 2013

De verkeerde film

"Weet je, soms heb ik het gevoel dat ik in de verkeerde film zit."

Woorden van mijn Vlaamse vriendin hier vanmiddag die bleven hangen. En een uitspraak die me zeker ook niet vreemd is...

Want soms zit het inderdaad gewoon niet mee in het leven en ontbreekt elke fast forward knop volledig. De tijd lijkt zelfs trager te gaan!! En de rewind en delete knop zijn ook spoorloos. Anders wist je het wel: gewoon even de verkeerde film terugspoelen en wissen. En dan de juiste film opzetten. Lekker gemakkelijk!

De Vlaamse vriendin kwam me drie jaar geleden toevallig op het spoor via mijn blog, sindsdien volgen we elkaars "leven in het buitenland". Vandaag ging ik langs in haar nieuwe appartement in Pratteln bij Basel waar ze nu met haar nieuw samengestelde gezin woont...

En het blijft heerlijk om in je moedertaal ongeremd te kunnen bijbabbelen!

Zelfs over "de verkeerde film"...

Want stiekem blijft ieder voor zich toch ook geloven in een happy end.

Gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten