Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 16 april 2015

Enkel de vliegtuigreis


Hoe moet dat zijn voor een achtjarige? Wat zal ze zich later nog herinneren van de voorbije vakantiedagen bij ons thuis?

Misschien herinnert ze zich wel dat ze iedere avond met Kobe naar een aflevering van Ghost Rockers keek, of dat ze samen Sneeuwwitje aanvielen en de zak PMD naar de grote straat brachten... Of misschien weet ze nog dat ze het warm had in de wagen onderweg naar Eguisheim en dat ze héél graag zo'n ooievaarsknuffel wilde...

Ach, als volwassene heb je daar slechts het raden naar.

En misschien onthoudt ze vooral de vliegtuigreis. Want de eerste keer vliegen, samen met haar mama, dat moet beslist veel indruk maken op een achtjarig meisje, niet?

Wat wij, de moeders, ons later zullen herinneren van deze gedeelde warme dagen, kan ik wellicht beter inschatten. Dat we schaamteloos de tijd namen om bij te praten - de uren lieten zich op die manier ook snel en zonder problemen vullen - zorgde beslist voor fijne dagen!!

Maar met het achtjarige bezoek wil ik dus graag over een tiental jaren eens terugblikken op deze warme dagen midden april 2015... En hopelijk herinnert die jonge vrouw zich dan toch meer dan enkel de vliegtuigreis ;-)

1 opmerking:

  1. Mooie collage !
    Dikke zoen, het was heerlijk met een lach & een traan !
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen