Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 27 april 2015

Zachte wensen


Vorige week bijzonder originele post gekregen met handgeschreven gelukwensen in een zachte pochette!! Dat de briefschrijfster de tijd had genomen om ons nieuwe huis in vilt na te tekenen en te naaien, ontroerde me ook echt. En ja, zelfs de mannen hier in huis waren onder de indruk van dit gepersonaliseerde handwerkje.

Ondertussen heeft onze knutseldochter alvast de opdracht gekregen om ook een mooi kaartje te bedenken voor wanneer dit gezin naar hun nieuwe huis verhuist. (Ergens dit jaar nog? Misschien begin volgend jaar? Ik hoop dat ze het ons laten weten!)

Want alle snelle sms-en, e-cards en mails ten spijt, blijf ik zelf dus zeker ook een overtuigde kaartjesschrijfster. Het is alleen jammer dat ik niet zo creatief ben... Deze zachte wensen had ik anders graag onmiddellijk en even origineel willen beantwoorden met een zelfgemaakt bedankkaartje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten