Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 8 mei 2019

'Bandenspanning laag'


Jaarlijks op 8 mei herdenkt Frankrijk het einde van WOII. Dat het een rustige taxiwoensdag zou worden, stond dus vast: er was vandaag (weer) geen school voor ons trio en er waren ook zo goed als geen hobbies...
 
Dat we ons uiteindelijk helemaal niet zouden verplaatsen, maakte deze woensdag wel volledig atypisch. Maar met een pneu crevé geraak je écht nergens... (En het lichtje 'bandenspanning laag' kennen we intussen goed want dit is maar liefst onze derde platte band in één jaar tijd!!)
 
Soit. Morgenvroeg bel ik meteen naar de garagist in Pfastatt, want op deze officiële feestdag werkte die natuurlijk ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten