Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 4 mei 2019

Fietsdagen


De voorbije paar dagen fietste manlief met vriend Geert langs het canal Rhin-Rhône en de Elzasser wijngaarden... Het was wat gedeelde vakantietijd die beide heren duidelijk deugd deed!

'Hem niet te hard verwennen hé!' liet mijn vriendin uit België (en m.a.w. Geerts vrouw) me nog weten. Maar dat zou moeilijk worden want die twee mannen waren een dankbaar publiek om voor te koken... En gezeten aan mijn keukentafel bleven ze ook steeds in een opperbeste stemming, met veel gezwans en gezever dus om te aanhoren ;-)

'Ze kunnen het maar gehad hebben,' zou mijn grootmoeder me dan ook wijselijk zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten