Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 6 mei 2019

Nova Club Colmar

 
Om de 45 kaarsen van mijn BFV te vieren, trokken we gisteravond naar een optreden van haar gitaarleraar Eric in een 'bar discothèque' in Colmar. Twee mojito's waren voldoende om me helemaal gelukzalig te laten zuchten hoe geweldig zo'n 'boîte de nuit' op zondag wel is: je vergeet helemaal dat het de volgende ochtend weer maandag is (maar voelen doe je dat dan natuurlijk wel des te harder).

 
Zangeres Nadia bleek ook een klok van een stem te hebben en liet 'Respect' van Aretha Franklin gemakkelijk de hele ruimte vullen. Met haar knappe versie van het eeuwenoude 'Amazing grace' zorgde ze bovendien voor de ultieme afsluiter om alle weemoed pas écht goed te voelen. Want dat doet alcohol dus met me: Weemoed met een grote W schrijven... En zin krijgen in een goed pak friet! Ja, dat ook. 'Met een frikandel,' vulde mijn BFV op de terugweg in de wagen zelfs enthousiast aan. 'En of we voor haar verjaardag dus nog even langs België konden rijden,' vroeg ze vervolgens bloedserieus aan Jan.
 
Want zo'n uitstap doet je werkelijk iedere nieuwe maandag vergeten...
 
Tot vanochtend dus.
 
Aiaiai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten