Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 12 mei 2019

Forum du livre


Ik dweep wel wat met Agnès Ledig, een schrijfster uit de Elzas wier boeken intussen vertaald werden in twaalf talen (maar niet in het Nederlands, wat ik alvast een gemiste kans vind voor heel Vlaanderen en Nederland!). Dus toen ik haar vandaag op de boekenbeurs in Saint-Louis aan het woord kon horen, hing ik werkelijk aan haar lippen... En tijdens de signeersessie nadien zat ik haar ook zeer idolaat aan te staren, kreeg ik mijn eigen Franse zinnen zelfs moeilijk verwoord...
 
En dus voel ik me nu een overjaarse puber die slechts schaapachtig naar haar idool kon glimlachen en absoluut niets zinnigs wist uit te brengen. Vreselijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten