Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 9 mei 2019

Hilarisch

 
Hij heeft het weer, de jongste zoon, dat hij hier ùùùùren kan zagen om een hond... Maar echt ùùùùren dus. Totdat je er helemaal hoorndol van wordt en hem het liefst in een dierenasiel zou afzetten, want daar zijn zeker honden genoeg om uit te kiezen en voor te zorgen. (Ter plekke, uiteraard.)
 
Deze keer had ik er zo genoeg van dat ik een leiband kocht voor ons konijn Principal (en ja, dat bestaat dus tevens voor konijnen!). Aldus werd ons hoogbejaarde konijn deze week voor zijn negende verjaardag niet alleen op een 'wortel-met-rood-lintje' getrakteerd, maar ook op een heuse wandeling...
 
'Maar ik wil toch nog een Husky!' riep de oranje doordrammer al vlug.
 
Ik zuchtte hard, werd intussen toch vrolijk van deze hilarische foto bij het begin van onze wandeling :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten