Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 10 november 2019

Boekenbeurs Antwerpen

Mijn allereerste panelgesprek ooit!! En achteraf dacht ik natuurlijk aan alles wat ik nog had willen/kunnen zeggen... Veel respect intussen voor moderator Sjoukje, een elegante en toffe madame die het gesprek zeer goed leidde. De Boek-O-Drôme in hal 4 was bovendien een fijne locatie om samen in de zeteltjes plaats te nemen: een rustige hoek die de Gezinsbond goed had aangekleed.

Deze Boekenbeurs zal ik niet vlug vergeten... 

En hier wil ik ook graag beter in worden, want dit smaakt beslist naar meer! Of hoe mijn ambitie, zoals steeds, verder reikt dan mijn zelfvertrouwen ;-)

5 opmerkingen:

  1. Ook vanuit het publiek: dit smaakt naar meer.
    Het was een respectvol en leerrijk panelgesprek.
    @An, ik kijk er naar uit om je nog eens in de 'spotlights' te zien, want je hebt een verhaal te vertellen. En dat verhaal kan mensen ontroeren, laten stilstaan, inzichten opdoen en steunen.
    Dus vooral: doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het fijne compliment, het doet me echt veel deugd deze mooie feedback hier te krijgen!!

      Verwijderen
  2. Op de foto zie je er alleszins zeer ontspannen uit ! En we konden er niet bij zijn, maar zijn er zeker van dat je dit super gedaan hebt !
    Doe zo verder met het realiseren van je meisjesdroom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de foto straal je toch zelfvertrouwen uit hoor. Proficiat met de weg die je al aflegde en succes. Ik blijf duimen����

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo knap van je! Ambities die je verder brengen dan je eigen comfortzone, blijf ze maar nastreven. Dat zelfvertrouwen groeit wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen