Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 30 januari 2020

Constructief

Onze 'waterplas' vanochtend...

 Tot de aankomst van de houtstructuur,
 en de start van de werken!
 Dit voelt als een bouwdoos voor volwassenen,
 die mooi in elkaar past,
met een fijne houtgeur ook.
   's Middags starten de dakwerken,
 en om 15u sta ik in ons toekomstig bureau :-)
 
Echt geweldig,
zo'n constructieve donderdag!

3 opmerkingen:

  1. Amai dat gaat daar snel zeg !! En ik die dacht dat ze aan een binnenzwembad gingen beginnen :-) hihi
    We wachten nu vol ongeduld op het vervolg van de werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wordt het terras dan een "dakterras"?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een dakterras zag dochterlief ook wel zitten... Maar het wordt dus toch weer een gewoon terras naast de bijbouw.

      Verwijderen