Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 19 januari 2020

Handenarbeid

Een doos vol minuscule riddertjes
die hij de komende weekends allemaal wil verven...

Geen idee hoe lang de jongste zoon het zal volhouden,
maar iedere minuut die hij niet achter een schermpje doorbrengt,
is wat mij betreft alvast gewonnen tijd!!
 
(En nu ook nog iets vinden om de oudere broer en zus
vanachter hun schermpjes te krijgen, zucht.)

1 opmerking:

  1. Een betere bezigheid dan inderdaad steeds voor dat schermpje te zitten... Benieuwd hoe lang hij het gaat volhouden :-). En wat gaat hij er dan mee doen ?
    Tijd om een hobbykamer te voorzien ?

    Mistige groetjes vanuit Baal xxx

    BeantwoordenVerwijderen