Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 11 januari 2020

Soldes Strasbourg

Uiteindelijk gingen we niet met de trein en namen we toch de wagen, want die Franse treinstakingen maken een mens nu eenmaal sceptisch. (We vonden trouwens een betaalbare parking in de buurt van het stationsplein.) Straatsburg blijft sowieso altijd een bezoekje waard en de kathedraal deed me ook nu weer reikhalzend omhoog kijken! Verder was de jongste zoon vooral erg opgetogen met de nieuwe schoenen die hij in de solden vond :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten