Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 20 januari 2020

Rooney in Nendaz

Vanmiddag stuurde manlief me deze foto vanop zijn (lange) mannenweekend in Nendaz, Zwitserland. Beslist een mooie plek om het boek "Normale mensen" van Sally Rooney uit te lezen! Met kerst kreeg ik nu ook haar debuutroman "Gesprekken met vrienden" cadeau en daar ben ik al even enthousiast over... Alleen jammer dat ik hier thuis tijdens het lezen niet zo'n mooi uitzicht heb. Rooney's nuchtere en directe schrijfstijl blijf ik evengoed subliem vinden!! Ook wanneer ik dus samen met Thomas in de wachtzaal bij de kinesist zit of 's avonds in mijn wagen aan de schoolpoort vlug nog een stukje lees.
 
'Never stop reading.'
 
Ja, dat wil ik eigenlijk toch ook graag aan het jonge volkje hier in huis doorgeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten