Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 15 oktober 2023

Bijzondere avond

Vrijdagavond nodigde vriendin Bieke me uit
in eetcafé 'Dansing Chocola' in Antwerpen,
waar we samen genoten van een lekkere vol-au-vent
(en ikzelf voor het eerst een Cynar als aperitief dronk!)
 Daarna was 'Zaal Costa' de plaats van afspraak,
waar Bieke een bijzondere avond organiseerde,  
voor al haar vrienden en familie
die haar het voorbije jaar hadden gesteund,
en die er ook nu heel graag bij wilden zijn, 
wanneer ze met een mooie speech
iedereen welkom heette...
op de knappe theatermonoloog 'Psyche en Eros'
van actrice Merel De Vilder.
Na de voorstelling volgden nog drankjes en babbels
in de bar van het cultureel ontmoetingscentrum, 
waar ook Biekes vader alles met plezier gadesloeg.

Feestjes als rituelen in het leven om iets te vieren,
en soms dus ook om een moeilijke periode af te sluiten.
Erg mooi en waardevol vind ik dat.
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten